V dveh mesecih do urejene  finančne funkcije

V sklopu paketa »Urejene podjetniške finance« vam zgolj v dveh mesecih izdelamo finančni načrt, podprt s ključnimi indikatorji (KPI-ji) za spremljanje doseganja rezultatov, izdelamo analizo konkurenčnosti in vam predlagamo postopke za optimizacijo finančnih procesov.

Napredno finančno upravljanje za večjo dobičkonosnost

Z našo podporo boste presegli osnovne funkcije računovodstva in vstopili v svet naprednega finančnega upravljanja. Ta podjetjem omogoča hitrejšo rast in višjo stopnjo dobičkonosnost.

Podjetja, katerim smo že svetovali, so prišla do spoznanja, da je premagovanje poslovnih izzivov veliko lažje, v kolikor posamezne podjetniške odločitve spremlja ustrezno upravljanje finančnih virov in smela finančna strategija. Le tako so lahko podjetja stopila korak pred konkurenco.

Najboljše prakse na področju poslovnih financ

Naši pristopi finančnega upravljanja podjetij uporabljajo enake standarde in prakse, kot jih poznajo najuspešnejša svetovna podjetja.

Na osnovi poglobljene analize aktualnih finančnih procesov vašega poslovanja, ponudimo rešitve za njihove nadgradnje in izdelamo dolgoročno vzdržno strategijo finančnega planiranja, optimizacije stroškov ter virov financiranja.

Kaj dosežemo najkasneje v obdobju 2 mesecev?

  • 1. Priprava letnega finančnega načrta

    Temeljit pregled in načrtovanje vaših finančnih ciljev v našem naprednem finančnem modelu.

  • 2. Izbor in priprava ključnih indikatorjev poslovanja (KPI)

    Prilagoditev ključnih kazalnikov uspešnosti za merjenje vaše finančne uspešnosti.

  • 3. Mesečno spremljanje finančnih ciljev

    Orodja, predloge in procese za redno spremljanje realizacije in finančno analizo.

  • 4. Optimizacija finančno-računovodskih procesov

    Analiza trenutnih procesov s konkretnimi predlogi izboljšav.

  • 5. Benchmark analiza

    Razumevanje vašega položaja na trgu, skupaj s priložnostmi za izboljšave.

  • 6. Predlogi za povečanje stroškovne učinkovitosti

    Strategije za zmanjšanje stroškov brez zmanjšanja kakovosti ali vpliva na klimo v podjetju.

  • 7. Optimizacija virov financiranja

    Analiza strukture in cene virov, s predlogi za optimizacijo ali pridobitvijo kapitala za nadaljnjo rast.

Kaj so glavne koristi in kaj boste pridobili?

S paketno izvedbo navedenih storitev boste pridobili:

  • Natančen finančni načrt za prihodnjih 12 – 36 mesecev, ki bo vašo vizijo prelil v konkretni finančni načrt.
  • Okvir za redno spremljanje in analizo finančnih ciljev, ki zagotavljajo, da ste vedno na pravi poti ter lahko hitro reagirate v primeru odstopanj.
  • Konkretne strategije za optimizacijo vaših procesov in stroškov, ki povečujejo vašo stroškovno učinkovitost in konkurenčnost.
  • Personalizirano svetovanje, ki vam pomaga izboljšati organizacijo finančne funkcije v vašem podjetju.

Velika podjetja imajo svojega finančnega direktorja, ki se ukvarja izključno s finančnim poslovanjem podjetja. Manjša podjetja običajno nimajo obsega in sredstev, da bi lahko imela svoj oddelek samo za finance. Sprejemanje odločitev je tako bistveno težje.

Naj vam pri tem pomagamo. Odlično sodelujemo z internimi računovodji in računovodskimi servisi.

Finančno svetovanje

Kako izvedemo storitev? Hitro in učinkovito.

Zavedamo se, da je čas za vodstvene ekipe malih in srednje velikih podjetij izjemno dragocen. Zato je naša paketna storitev zasnovana z mislijo na učinkovitost in minimalen vložek časa s strani vaše ekipe, hkrati pa zagotavlja konkretne predloge in rešitve, ki so ključni za vaš finančni uspeh.

Postopek našega sodelovanja vključuje:

  • Podpis NDA in pogodbe: Zagotavljamo popolno zaupnost vaših poslovnih informacij.
  • Uvodni spoznavni sestanek: Srečanje z lastniki, direktorjem in osebjem, odgovornim za finance, da razumemo vaše poslovne cilje in finančno strukturo.
  • Povezava z računovodskim servisom: Za nemoten prenos podatkov in informacij, ki so ključni za analizo in pripravo strategij.
  • Pridobitev podatkov: Zbiramo potrebne podatke, ki so osnova za našo analizo in predloge, na podlagi predhodno določenega seznama.
  • Srečanji za dodatne obrazložitve: Organiziramo 2 – 3 srečanji, da podrobno razložimo naše ugotovitve in predloge, pridobimo dodatne informacije ter odgovorimo na vsa vaša vprašanja.
  • Priprava in predstavitev poročila: Zaključimo s pripravo celovitega poročila, ki vključuje vse naše analize, predloge in načrte za izboljšave.

Celoten proces od začetka do konca izpeljemo najkasneje v dveh mesecih, kar vam omogoča, da hitro in učinkovito implementirate vse pripravljene dokumente v prakso.

Investicijski program

Želite imeti urejene poslovne finance?

POŠLJITE POVPRAŠEVANJE

Imate vprašanje?

Pišite nam in odgovorili vam bomo v roku enega delovnega dne.

Kontaktni obrazec
Luka Gubo Izvršni direktor [email protected]
Branko Železnik Direktor prodaje [email protected]
Rok Pirnat Živec Vodja podpore strankam [email protected]