Vse objave

Delnica: Telekom Slovenije – Vse, kar morate vedeti

Telekom Slovenije - Delnica
Kategorije Delnice

Delnica Telekoma Slovenije je ena izmed najbolj cenjenih in likvidnih vrednostnih papirjev na Ljubljanski borzi, uvrščena med delnice t.i. Prve kotacije. Za investitorje predstavlja pomemben element slovenskega kapitalskega trga.

V tem pregledu bomo osvetlili ključne vidike delnice Telekoma Slovenije, ki so pomembni za razumevanje njene vrednosti in privlačnosti za vlagatelje. Na tej spletni strani boste našli celovit vpogled v delnico Telekoma Slovenije, vključno z analizo njenega poslovanja, finančnih kazalnikov in strategij za prihodnost.

Vsebina objave

1. Telekom Slovenije delnica: Tečaj in vrednost

Vrednost delnice Telekom Slovenije lahko spremljate na Ljubljanski borzi ali na različnih aplikacijah, kot je na primer Koyfin.

2. Kratka predstavitev podjetja Telekom Slovenije

Telekom Slovenije d.d., ustanovljen leta 1995, je vodilno telekomunikacijsko podjetje v Sloveniji, s sedežem v Ljubljani.

Podjetje ponuja širok spekter telekomunikacijskih storitev, vključno z mobilnimi, fiksnimi in internetnimi storitvami, ter ima pomembno vlogo v digitalni transformaciji družbe.

S svojo dolgoletno prisotnostjo na trgu in strokovnim znanjem Telekom Slovenije zagotavlja visoko kakovost svojih storitev, kar prispeva k povezovanju družbe in spodbujanju digitalnega razvoja v Sloveniji.

Podjetje si prizadeva za trajnostni razvoj ter uvajanje inovativnih rešitev, ki omogočajo boljšo izkušnjo uporabnikov in zmanjšujejo okoljski vpliv telekomunikacijskih dejavnosti.

2.1 Glavne dejavnosti in izdelki

Telekom Slovenije se specializira za širok nabor telekomunikacijskih storitev, vključno z mobilno telefonijo, fiksnimi telefonskimi storitvami, internetnimi povezavami ter televizijskimi in drugimi digitalnimi rešitvami.

Podjetje svoje poslovanje razdeli na več ključnih področij, ki vključujejo:

  • Mobilne storitve
  • Fiksne telekomunikacijske storitve
  • Internetne storitve
  • Digitalne rešitve in aplikacije

Telekom Slovenije nenehno izboljšuje svoje storitve in uvaja nove tehnologije, da bi zadovoljil potrebe in pričakovanja svojih uporabnikov.

Hkrati se zavezuje k trajnostnemu poslovanju in odgovornemu ravnanju z okoljem. Podjetje uvaja energetsko učinkovite tehnologije in si prizadeva za zmanjšanje ogljičnega odtisa svojih operacij. To vključuje uporabo obnovljivih virov energije in implementacijo naprednih energetskih rešitev, kot so sončne elektrarne in tehnologije za zmanjšanje porabe energije v omrežjih.

Poleg tega se Telekom Slovenije osredotoča na razvoj in uporabo okolju prijaznih tehnologij ter spodbuja recikliranje in ponovno uporabo materialov. Podjetje si prizadeva za vzpostavitev trajnostnih praks v vseh vidikih svojega poslovanja, da bi zmanjšalo svoj vpliv na okolje in prispevalo k ohranjanju naravnih virov.

Zavezani k družbeni odgovornosti, Telekom Slovenije sodeluje z lokalnimi skupnostmi in podpira projekte, ki prispevajo k družbenemu in gospodarskemu razvoju. S tem krepi svoj ugled kot odgovorno podjetje, ki skrbi za dobrobit svojih uporabnikov, zaposlenih in skupnosti, v katerih deluje.

2.2 Svetovna prepoznavnost

Telekom Slovenije je prepoznan kot vodilni ponudnik telekomunikacijskih storitev v regiji, z izjemno prisotnostjo na nacionalnem in mednarodnem trgu.

Podjetje zagotavlja zanesljive in inovativne telekomunikacijske rešitve, ki zadovoljujejo potrebe tako poslovnih kot tudi individualnih uporabnikov.

S svojimi naprednimi omrežji in tehnološkimi rešitvami Telekom Slovenije igra ključno vlogo pri povezovanju ljudi in podjetij v Sloveniji in preko meja. Omogoča hitro in zanesljivo komunikacijo ter dostop do interneta, kar je ključnega pomena za gospodarski in družbeni razvoj.

S svojo visoko kakovostjo storitev in nenehnim vlaganjem v tehnološki razvoj je Telekom Slovenije postal sinonim za zanesljivost in inovativnost v telekomunikacijskem sektorju. Poleg tega je Telekom Slovenije aktiven na mednarodnem trgu, sodeluje z drugimi telekomunikacijskimi podjetji in organizacijami ter prispeva k globalni digitalni povezanosti.

S svojimi storitvami in rešitvami omogoča mednarodno komunikacijo in sodelovanje ter podpira rast in razvoj podjetij v globalnem merilu.

2.3 Management

Upravo Telekoma Slovenije od leta 2022 dalje vodi Boštjan Košak. Upravo sestavljajo še 4 člani, in sicer Boštjan Škufca Zaveršek, Irma Gubanec, Vesna Prodnik in Špela Fortin.

Nadzorni svet sestavlja 9 članov, člani managementa Telekoma Slovenije pa imajo skupno v lasti 0,018% delnic podjetja.

2.4 Raziskave in razvoj

Telekom Slovenije, vodilni ponudnik telekomunikacijskih storitev v Sloveniji, nenehno vlaga v raziskave in razvoj (R&R) za ohranjanje konkurenčnih prednosti.

Podjetje se osredotoča na inovacije, ki spodbujajo digitalno transformacijo, vključno z naprednimi digitalnimi rešitvami, kot so storitve v oblaku, internet stvari (IoT) in umetna inteligenca (UI). Poleg tega vlagajo v posodobitev omrežne infrastrukture, predvsem v razvoj omrežja 5G, kar omogoča hitrejše in zanesljivejše povezave.

Telekom Slovenije aktivno sodeluje z univerzami, raziskovalnimi inštituti ter tehnološkimi podjetji, kar pospešuje razvoj inovativnih rešitev. Na področju kibernetske varnosti razvijajo napredne varnostne rešitve za zaščito podatkov uporabnikov in zagotavljanje varnega digitalnega okolja.

Med ključnimi projekti podjetja je razvoj omrežja 5G, s katerim omogočajo nove storitve in aplikacije, ter pametna mesta, kjer sodelujejo pri razvoju IoT naprav in pametnih senzorskih sistemov za izboljšanje kakovosti življenja prebivalcev. Prav tako razvijajo napredne IKT rešitve za podjetja, ki vključujejo storitve v oblaku in virtualne podatkovne centre, kar podjetjem omogoča izboljšanje produktivnosti.

R&R prizadevanja Telekoma Slovenije ne prispevajo le k tehnološkemu napredku podjetja, temveč tudi k digitalni preobrazbi slovenskega gospodarstva in družbe. Z uvajanjem naprednih tehnologij podjetje pomaga povečati konkurenčnost slovenskih podjetij na globalnem trgu.

V prihodnosti se Telekom Slovenije namerava še naprej osredotočati na inovacije in tehnološki razvoj, vključno z raziskavami na področju umetne inteligence, kvantnega računalništva in novih komunikacijskih tehnologij. Podjetje si prizadeva ostati na čelu tehnoloških sprememb in zagotavljati uporabnikom najboljše možne storitve.

2.5 Ključne konkurenčne prednosti

Ključne konkurenčne prednosti podjetja so:

  • Napredna omrežna infrastruktura: Telekom Slovenije je vodilni v razvoju in uvajanju omrežja 5G, kar omogoča hitrejše, zanesljivejše in boljše telekomunikacijske storitve.
  • Inovativne digitalne rešitve: Podjetje razvija in ponuja napredne digitalne rešitve, kot so storitve v oblaku, internet stvari (IoT) inumetna inteligenca (UI), kar strankam omogoča prilagodljivost in napredne funkcionalnosti.
  • Sodelovanja in partnerstva: Aktivno sodelovanje z univerzami, raziskovalnimi inštituti ter tehnološkimi podjetji omogoča dostop do najnovejših tehnologij in inovacij, kar pospešuje razvoj novih rešitev.
  • Osredotočenost na kibernetsko varnost: Razvoj naprednih varnostnih rešitev zagotavlja zaščito podatkov uporabnikov in varno digitalno okolje, kar je ključnega pomena v današnjem digitalnem svetu.
  • Rešitve za pametna mesta: Sodelovanje pri razvoju rešitev za pametna mesta, ki vključujejo IoT naprave in pametne senzorske sisteme, pomaga izboljšati kakovost življenja in učinkovitost mestnih storitev.
  • Napredne IKT rešitve za podjetja: Telekom Slovenije ponuja celovite IKT rešitve za podjetja, vključno s storitvami v oblaku in virtualnimi podatkovnimi centri, kar podjetjem omogoča povečanje produktivnosti in prilagodljivost digitalnim spremembam.
  • Široka paleta storitev: Podjetje nudi širok spekter telekomunikacijskih storitev, vključno z mobilnimi, fiksnimi in internetnimi storitvami, kar pokriva potrebe različnih segmentov trga.
  • Močna blagovna znamka: Telekom Slovenije uživa visoko prepoznavnost in zaupanje med uporabniki, kar je rezultat dolgoletne prisotnosti na trgu in doslednega zagotavljanja kakovostnih storitev.

2.6 Največje priložnosti podjetja

Podjetje ima naslednje velike priložnosti:

  • Širitev omrežja 5G: Nadaljnje širjenje in nadgradnja omrežja 5G ponujata velike priložnosti za razvoj novih storitev, kot so pametna mesta, pametni domovi in napredne industrijske rešitve, kar omogoča povečanje tržnega deleža in ustvarjanje novih prihodkovnih tokov.
  • Rast trga digitalnih storitev: Naraščajoče povpraševanje po storitvah v oblaku, umetni inteligenci (UI) in rešitvah interneta stvari (IoT) omogoča Telekomu Slovenije, da razširi svojo ponudbo in pridobi nove stranke v sektorjih, kot so finance, zdravstvo in industrija.
  • Razvoj novih poslovnih modelov: Povečanje zanimanja za integrirane digitalne rešitve, kot so pametne rešitve za podjetja in personalizirane storitve, ponuja priložnost za razvoj novih poslovnih modelov in povečanje dodane vrednosti za stranke.
  • Mednarodna širitev: Raziskovanje in vstop na nove evropske in globalne trge lahko omogoči Telekomu Slovenije dostop do novih priložnosti in razširitev poslovanja ter zmanjšanje odvisnosti od lokalnega trga.
  • Trajnostne tehnologije in rešitve: Povečana osredotočenost na trajnostnost in okolju prijazne tehnologije ponuja priložnost za razvoj in promocijo rešitev, ki prispevajo k zmanjšanju ogljičnega odtisa, kar lahko izboljša podjetje v očeh okoljsko osveščenih potrošnikov in poslovnih partnerjev.

2.7 Glavna tveganja

Glavna tveganja povezana s poslovanjem podjetja so sledeča:

  • Konkurenčna tveganja: Znatna konkurenca na trgu telekomunikacijskih storitev lahko vpliva na tržni delež in marže podjetja. Povečana konkurenca znižuje cene storitev in povečuje pritisk na inovacije in kakovost storitev.
  • Tehnološka tveganja: Hitro spreminjanje tehnološkega okolja prinaša tveganje, da podjetje ne bo uspešno sledilo najnovejšim trendom in inovacijam. To vključuje tveganje, da nove tehnologije ne bodo pravočasno uvedene ali pa se izkažejo za manj uspešne, kot je bilo pričakovano.
  • Regulativna tveganja: Spremembe v zakonodaji in regulativnih zahtevah lahko vplivajo na poslovanje podjetja. Strogi predpisi o varstvu podatkov, telekomunikacijskih licencah in drugih regulativnih področjih lahko povzročijo dodatne stroške ali omejitve pri poslovanju.
  • Kibernetska varnost: Povečano tveganje kibernetskih napadov in varnostnih groženj lahko ogrozi zaščito podatkov strank in stabilnost omrežja. Posledice morebitnih napadov vključujejo finančne izgube, zmanjšanje ugleda in pravne posledice.
  • Ekonomska nihanja: Gospodarske krize ali recesije lahko vplivajo na porabo potrošnikov in podjetij za telekomunikacijske storitve. Pomanjkanje povpraševanja in zmanjšanje naložb v infrastrukturo lahko negativno vplivata na prihodke in rast podjetja.

2.8 Družbena odgovornost

Telekom Slovenije se zavezuje k družbeni odgovornosti in aktivno prispeva k pozitivnim spremembam v družbi ter okolju. Podjetje izvaja različne projekte, usmerjene v trajnostni razvoj, kot so pobude za zmanjšanje ogljičnega odtisa, uporaba okolju prijaznih tehnologij in reciklaža elektronskih odpadkov.

V okviru svojih programov za družbeno odgovornost Telekom Slovenije podpira izobraževalne in raziskovalne projekte ter sodeluje z lokalnimi skupnostmi in nevladnimi organizacijami, da bi prispeval k razvoju in izboljšanju kakovosti življenja.

Poleg tega Telekom Slovenije aktivno spodbuja vključevanje in raznolikost v svojem delovnem okolju ter nudi podporo različnim socialnim iniciativam, kot so programi za pomoč ranljivim skupinam in promocija enakih možnosti.

Podjetje si prizadeva za etično poslovanje in transparentnost, kar vključuje odprto komunikacijo z zaposlenimi, strankami in drugimi deležniki ter spoštovanje najvišjih standardov poslovne etike. S tem Telekom Slovenije utrjuje svojo vlogo odgovornega korporativnega državljana in prispeva k trajnostnemu razvoju družbe.

3. Povzetek letnega poročila 2023

Letno poročilo Telekoma Slovenije za leto 2023 (letno poročilo obsega obdobje od 1. januarja 2023 do 31. decembra 2023) podrobno izpostavlja strateške usmeritve podjetja in njegove ključne dosežke v letu 2023.

3.1 Ključni finančni in poslovni rezultati

Skupina Telekom Slovenije je v letu 2023 uspešno presegla zastavljene cilje in pomembno izboljšala poslovanje v primerjavi z letom 2022. To je bilo doseženo kljub zaostrenim tržnim razmeram, visokim stroškom energentov in škodi, ki so jo povzročile poplave.

Znatno izboljšanje poslovanja je bilo evidentno v vseh ključnih segmentih in na vseh ciljnih trgih, kar je rezultat velikega prizadevanja celotnega kolektiva.

Skupina Telekom Slovenije je v letu 2023 ustvarila 708,2 milijona evrov poslovnih prihodkov, kar predstavlja 7-odstotno povečanje v primerjavi z letom 2022. Prihodki so se povečali v več segmentih, z največjo rastjo na področju mobilnih in širokopasovnih storitev ter kibernetske varnosti.

EBITDA je dosegel 228,6 milijona evrov, kar je 6% več kot prejšnje leto, medtem ko je dobiček iz poslovanja (EBIT) narasel za 27% na 64,1 milijona evrov. Čisti dobiček je bil najvišji po letu 2015, v višini 47,1 milijona evrov, kar predstavlja 25-odstotno povečanje.

Skupina Telekom Slovenije je do konca leta 2023 povečala število mobilnih uporabnikov za 4% ter število fiksnih širokopasovnih priključkov za 4.626. V Sloveniji ostajajo vodilni v segmentih mobilnih naročnikov in IP-televizije.

Na področju tehnološkega razvoja so uspešno nadgradili omrežje, s 5G tehnologijo pokrili več kot 60% prebivalstva in omogočili priklop interneta ter televizije prek mobilnega omrežja. IPKO je uvedel 5G na Kosovu, medtem ko so se v Sloveniji uspešno vključili v projekt E-oskrba.

Konec leta 2023 so sprejeli Strateški poslovni načrt za obdobje 2024–2028, ki se osredotoča na rast prihodkov, izboljšanje trajnostnega poslovanja in družbeno odgovornost.

Načrtujejo nadaljnjo rast tržnih deležev v mobilni telefoniji in fiksnem širokopasovnem dostopu ter povečanje prihodkov, EBITDA in čistega dobička. V letu 2024 načrtujejo 717,4 milijona evrov prihodkov, 233,6 milijona evrov EBITDA in 43,2 milijona evrov čistega dobička. Telekomovo osnovno vodilo ostaja – vedno na boljše.

3.2 Inovacije in razvoj

V letu 2023 so se osredotočili na raziskovalne projekte, financirane z evropskimi sredstvi, predvsem v okviru programa Obzorje Evropa.

Projekti vključujejo področja, kot so 5G, kibernetska varnost, internet stvari in kritične komunikacije. Za raziskovalno delo na področju zdravja, medicine ter pametnih mest so prejeli državno pomoč v višini 185,6 tisoč evrov.

Med pomembnejšimi projekti v letu 2023 so bili 5G-LOGINNOV, 5G-IANA, PRECINCT, SUNRISE in ATLANTIS. Projekt 5G-LOGINNOV, ki se je zaključil novembra 2023, je optimiziral logistiko v evropskih pristaniščih. Projekt 5G-IANA je vzpostavil eksperimentalno platformo za avtomobilsko industrijo, medtem ko je PRECINCT prispeval k zaščiti kritične infrastrukture pred kibernetskimi tveganji.

V projektu SUNRISE razvijajo rešitve za izboljšanje sodelovanja med elementi kritične infrastrukture ter obvladovanje tveganj, povezanih s pandemijami. Projekt ATLANTIS se osredotoča na povečanje odpornosti proti kombinaciji kibernetskih in fizičnih napadov.

V vseh projektih sodelujejo mednarodni partnerji, kar omogoča širše preizkušanje rešitev in izboljšanje varnosti ter učinkovitosti kritične infrastrukture. Telekom Slovenije prispeva z razvojem in testiranjem rešitev ter zagotavljanjem napredne infrastrukture in povezljivosti.

3.3 Poslovna strategija razvoja

V letu 2023 je bil sprejet nov Strateški poslovni načrt za obdobje 2024-2028, v katerem so opredelili prihodnji razvoj skupine. V načrtovanem obdobju bo za IKT-panogo značilen močan tehnološki razvoj in napredek.

Strategijo so zasnovali na svojih vrednotah in temelji na izpolnjevanju Telekomovega poslanstva in vizije. V njenem središču ohranjajo zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje.

Načrtovani razvoj naslavlja ključne razvojne priložnosti in izzive v svetu in regiji:

  • Spreminjanje uveljavljenih poslovnih modelov
  • Vrhunsko omrežje in tehnologija
  • Digitalizacija vseh ravni družbe
  • Krepitev kibernetske varnosti in odpornosti
  • Trajnostno poslovanje
  • Zadovoljstvo uporabnikov
  • Razvoj novih kompetenc in znanj zaposlenih

3.4 Organizacijska struktura Skupine Telekom Slovenije

Skupino Telekom Slovenije na dan 31. decembra 2023 sestavljajo sledeče družbe:

  • Obvladujoča družba Telekom Slovenije, d.d.
  • Odvisne družbe:
  • GVO, gradnja in vzdrževanje telekomunikacijskih omrežij, d. o. o.
  • AVTENTA, napredne poslovne rešitve, d. o. o.
  • TSmedia, medijske vsebine in storitve, d. o. o.
  • SOLINE Pridelava soli, d. o. o.
  • TSinpo, storitveno in invalidsko podjetje, d. o. o.
  • IPKO Telecommunications LLC
  • SIOL d. o. o.
  • SiOL d. o. o. Sarajevo
  • SIOL d. o. o. Podgorica
  • SIOL DOOEL Skopje
  • SIOL d. o. o. Beograd-Palilula
  • SIOL Prishtina LLC

5. Telekom Slovenije: Finančno poslovanje

Izpostavljamo povzetek finančnega poslovanja Skupine Telekom Slovenije:

Izpostavljene postavke Izkaza poslovnega izida
v tisoč EUR20192020202120222023
Prihodki od prodaje675.417647.177648.247652.121694.913
Dobiček iz poslovanja + amortizacija (EBITDA)205.402209.882220.752216.452228.569
Dobiček iz poslovanja (EBIT)31.08942.60351.69650.36264.138
Čisti poslovni izid1.23124.86537.88837.50647.065
Izpostavljene postavke Bilance stanja
v tisoč EUR20192020202120222023
Nekratkoročna sredstva1.010.2801.002.0581.033.2061.031.5161.044.005
Kratkoročna sredstva222.580225.781217.133243.822273.861
Kapital590.878590.484600.431611.677658.638
Nekratkoročne obveznosti446.916320.195424.604350.197448.791
Kratkoročne obveznosti195.066317.160225.304313.464210.437
Stroški razvijanja18.72216.02511.0567.3764.502
Naložbe167.757173.045208.173167.791188.037
Izpostavljene postavke Izkaza denarnih tokov
v tisoč EUR20192020202120222023
Čisti denarni tok iz poslovanja 198.333 220.750 218.869 198.423 245.705
Čisti denarni tok iz naložbenja-130.976-154.710-193.157-150.795-167.466
Čisti denarni tok iz financiranja-64.822-71.136-17.985-26.231-60.195
Čista sprememba denarnih sredstev in njihovih ustreznikov 2.535-5.096 7.727 21.397 18.044
Osnovni kazalniki vrednotenja
20192020202120222023
P/E 286,3 11,4 9,7 8,2 8,4
P/B 0,6 0,5 0,6 0,5 0,6
P/S 0,5 0,4 0,6 0,5 0,6
Čisti dobiček na delnico v EUR 0,2 3,8 5,8 5,8 7,2
ROE0,2%4,2%6,3%6,1%7,1%
ROA0,1%2,0%3,0%2,9%3,6%
Drugi kazalniki, pomembni za investitorje
v tisoč EUR20192020202120222023
Tržna kapitalizacija355.500284.950367.290308.470395.400
Prosti denarni tok 30.576 47.705 10.696 30.63257.668
Finančni vzvod41,6%36,6%58,1%60,4%51,2%
Skupno število izdanih delnic 6.535.478 6.535.478 6.535.478 6.535.478 6.535.478
Čisti dobiček na delnico v EUR 0,2 3,8 5,8 5,8 7,2
Bruto dividenda na delnico v EUR 4,5 3,5 4,5 4,5 –  
Tečaj delnice konec obdobja v EUR na LJSE 54,4 43,6 56,2 47,2 60,5
Dividendna donosnost8,3%8,0%8,0%9,5%0,0%

6. Telekom Slovenije delnica: Borza in simbol – TLSG

Telekom Slovenije kotira na Ljubljanski borzi, kjer ima delnica okrajšavo (ticker) TLSG. Promet z delnico Telekoma Slovenije je na Ljubljanski borzi v lanskem letu nekoliko zaostal za najprometnejšimi 5 delnicami (KRKG, NLBR, ZVTG, POSR in PETG).

Po rasti so se delnice Telekoma Slovenije v letu 2023 z 28,18-odstotno rastjo uvrstile na peto mesto med delnicami, ki trgujejo na Ljubljanski borzi.

7. Telekom Slovenije: Podatki o delnici

Delnica podjetja Telekom Slovenije kotira na Ljubljanski borzi, od leta 2007 dalje pa je članica prestižne prve kotacije. Poleg oznake TLSG velja omeniti tudi ISIN kodo SI0031104290 in Bloombergovo oznako TLSG SV.

Osnovni kapital družbe je razdeljen na razdeljen na 6.535.478 navadnih kosovnih delnic. Družba je na dan 31. decembra 2023 imela 36.836 lastnih delnic.

8. Največji delničarji

Največji delničarji podjetja Telekom Slovenije na dan 31.12.2023 so bili:

  • Republika Slovenija – 62,54%
  • Kapitalska družba, d.d. – 5,59%
  • Slovenski državni holding, d.d. – 4,25%
  • Citibank N.A. – fiduciarni račun – 1,88%
  • Erste Group Bank AG – PBZ Croatia Osiguranje – fiduciarni račun – 1,65%
  • Perspektiva FT, d.o.o. – 1,22%
  • Raiffeisen Bank International AG (RBI) – fiduciarni račun – 0,80%
  • Kritni sklad prvega pokojninskega sklada – 0,68%
  • Telekom Slovenije, d.d. – 0,56%
  • NLB Skladi – Slovenija mešani – 0,39%

9. Kje lahko dobite več informacij o delnici Telekoma Slovenije?

Več informacij o delnici Telekoma Slovenije lahko dobite na:

Opomba: Informacije, navedene o delničarjih podjetja Cinkarna Celje in kakršnekoli druge informacije, povezane z delnicami in finančnimi rezultati, so zgolj informativne narave in ne predstavljajo priporočila za nakup, prodajo ali držanje delnic. Vlagatelji bi morali pred sprejemanjem kakršnihkoli investicijskih odločitev opraviti lastno analizo in se po potrebi posvetovati s finančnimi svetovalci. Avtor ne prevzema odgovornosti za morebitne izgube, ki bi lahko nastale kot posledica odločitev na podlagi teh informacij.

Smo specializirana borznoposredniška družba, ki pomaga podjetjem do svežih virov financiranja in urejenih poslovnih financ. Prav tako lahko z nami investirate, kot to počnejo najboljši svetovni investitorji.